You are here >   Article
  |  Login

WARG Handcrafted Apparel

Φθηνά Εισιτήρια

 
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά     
 
Manos Manos Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016
Τεχνολογία
+ + -

Chatbots, οι εφαρμογές του μέλλοντος

«Τα chatbots είναι οι εφαρμογές του μέλλοντος», υποστηρίζουν τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Σάτια Ναντέλα, όσο και ο Ντέιβιντ Μάρκους, διευθυντής στον τομέα προϊόντων ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook.

Τα chatbots είναι προγράμματα με τα οποία ένας χρήστης μπορεί να «κουβεντιάσει», αφού έχουν δημιουργηθεί ούτως ώστε να δίνουν αυτόματες απαντήσεις πάντα σε συνάρτηση με τον διάλογο που διεξάγεται, όπως παραδείγματος χάριν σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Τόσο ο Ναντέλα όσο και ο Μάρκους βλέπουν τα chatbots ως μια σημαντική νέα «διεπαφή» μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian επικαλούμενη σχετικές δηλώσεις τους. Και οι δύο εταιρείες έχουν διαθέσει εργαλεία προκειμένου να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν αυτά τα bots. Μεταξύ του διαστήματος Απριλίου και Σεπτεμβρίου, τουλάχιστον 30.000 από τα συγκεκριμένα προγράμματα είχαν αναπτυχθεί μόνο για το Messenger του Facebook.

Μιλώντας ο χρήστης με τα chatbots είναι σαν να ανταλλάσσει μηνύματα με κάποιον φίλο, εφόσον αυτός τα έχει προσθέσει στις επαφές του. Πολλά από αυτά έχουν δημιουργηθεί με βάση διάφορες κατηγορίες, όπως ψυχαγωγία, gaming, επιχειρήσεις, lifestyle.

Τα chatbots θα μπορούσαν να είναι το λογικό επόμενο βήμα, ιδιαίτερα σε εταιρείες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για την εξυπηρέτηση των πελατών, όπως email και άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων. Διαθέτοντας τεχνολογία «εκμάθησης», τα προγράμματα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να «θυμούνται» παλαιότερες συνομιλίες και να μαθαίνουν από καινούργιες, δημιουργώντας, με τον χρόνο, μια βάση δεδομένων μέσω της οποίας θα μπορούν να ανταποκρίνονται σε μια μεγαλύτερη γκάμα ερωτήσεων και αποριών.

Ωστόσο, κι ενώ οι άνθρωποι που αναπτύσσουν αυτή τη νέα τεχνολογία επισημαίνουν τα θετικά στοιχεία αυτής, εγείρονται δύο βασικά ζητήματα. Πρώτον, το ζήτημα του απορρήτου, αφού θα γίνεται συλλογή, ανάλυση και χρήση όλων αυτών των δεδομένων.

Και δεύτερον, ο αντίκτυπος που θα έχει στους ανθρώπους που εργάζονται σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε εκατομμύρια εταιρείες. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι ακόμα κι αν το προσωπικό αντικατασταθεί από chatbots, ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι πάντα απαραίτητος. Ωστόσο, αυτό το θέμα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συζήτησης σχετικά με το πώς ένα πρόγραμμα μπορεί να εκτοπίσει τους εργαζομένους του 21ου αιώνα.
 
 
 
nooz 

Σημαντικότερα
Ελαχιστοποίηση
  ΔΕΚΟ και τηλεφωνία θα «μετράνε» στο χτίσιμο του αφορολόγητου  
Σελίδα 3 από 3 (21 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
[3]
Επόμενο

Προσθήκη Δημοσίευσης

Top Αναρτήσεις
Ελαχιστοποίηση
  Σε κίνδυνο φτώχειας μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων  
  Τα 11 καλύτερα ελληνικά νησιά για διακοπές χαλάρωσης  
  Κραυγή αγωνίας των κατοίκων στο Μενίδι: Κινδυνεύουμε, είμαστε απροστάτευτοι  
  Πρεμιέρα πανελλαδικών με Νεοελληνική Γλώσσα για τα Γενικά Λύκεια  
  Ανατροπές - σοκ στις συντάξεις των ενστόλων - Ποιοι χάνουν και πόσα  
  Τι αλλάζει στο Mega μετά την απόκτηση του 22,11% από τον Βαγγέλη Μαρινάκη  
  Κωνσταντίνος Μητσοτάκης: "Ντόρα, κουράγιο" φώναζε ο κόσμος - Λαοθάλασσα στη Μητρόπολη  
  Φορολογικό σοκ για ανέργους, φοιτητές και νοικοκυρές που εισπράττουν ενοίκια  
  Κρυφό σχέδιο επιτήρησης ως το 2060!  
  Μανιακός δολοφόνος στα Βόρεια Προάστια;  
Σελίδα 1 από 3 (26 αντικείμενα)
Προηγούμενο
[1]
2
3
Επόμενο